Zamjene i povrati

Proizvod se može vratiti ili zamjeniti uz popunjen obrazac, a najkasnije 7 dana od dana preuzimanja robe. Nakon ispunjenog Obrasca za zamjenu/povrat, prodavac šalje novi proizvod kako je naznačeno u Obrascu ili vraća novac brzom poštom ako je u pitanju povrat.

Kupac je u obavezi da robu vrati bez oštećenja i vidljivih znakova korištenja, dakle u originalnom stanju kako je proizvod i zaprimio. U suprotnom prodavac nije u obavezi da prihvati povrat i izvrši zamjenu. Kupac je u obavezi uz proizvod vratiti I fiskalni račun ukoliko je u pitanju povrat.

Sve zamjene i povrati se rješavaju od strane prodavca u roku 24-48h. Ukoliko neki od porizvoda nije dostupan na lageru, kupac ce biti obaviješten od strane našeg korisničkog servisa isti dan.

Kupac vraća proizvod koji mjenja ili vraća, tek nakon što kurir brze pošte dostavi novi proizvod ili novac.
Troškove dostave u slučaju zamjene veličine istog modela snosi prodavac. Troškove dostave u slučaju povrata robe ili zamjene za drugi model snosi kupac, u iznosu 9,00KM.

Sve dodatne informacije vezano za zamjene i povrate možete dobiti na kontakt telefon 061/816-817 ili na info@zajel.ba.