Mogu li napraviti narudžbu putem telefona?
Narudžbu možete napraviti i putem kontakt telefona 061/816-817, Viber-om ili WhatsApp-om, telefonskim pozivom ili SMS porukom.
Kada mogu očekivati isporuku narudžbe?
Rok dostave za proizvode kupljene na web shopu je 24-48h. Rok počinje kada narudžbu potvrdi Online trgovina ili prvog radnog dana nakon podnošenja narudžbe.
Subotom i nedjeljom nema isporuke.
Šta ako nisam u mogućnosti preuzeti paket?
Kompanija zadužena za dostavu robe će dva puta pokušati uručenje pošiljke. Ukoliko Vas ni u ugovorenom ponovljenom terminu ne pronađe na ugovorenoj adresi pošiljka će biti vraćena i u tom slučaju će se smatrati da ste odustali od narudžbe. Služba web prodaje će naknadno kontaktirati potrošača kako bi ustanovili razlog neuručenja pošiljke, te kako bi se dogovorili o eventualnom ponovnom slanju artikla.
Mogu li prilikom preuzimanja otvoriti pošiljku i odmah vratiti ako mi ne odgovara?
Otvaranje pošiljke prilikom preuzimanja je moguće, ali ne i probanje proizvoda na licu mjesta. Otvaranje pošiljke se treba posebno naglasiti prilikom narudžbe u napomeni. Troškovi dostave u tom slučaju su 12,00 KM. Nakon preuzimanja pošiljke imate mogućnost zamjene ili povrata.
Ko snosi troškove dostave u slučaju zamjene ili povrata artikla?
U koliko Vam veličina naručenog proizvoda ne odgovara, troškove dostave snosi Zajel.ba.
U koliko mijenjate model ili želite vratiti proizvod u potpunosti troškove dostave snosi kupac u iznosu 9,00 KM.
Kako da znam da je moja narudžba zaprimljena?
Nakon završene kupovine na Vašu email adresu ćete dobiti obavijest da je narudžba zaprimljena. Pošiljku možete očekivati na adresi u roku od 24-48h.