Opšti uslovi internet trgovine

Dobro došli na Zajel web trgovinu www.zajel.ba.

Zajel Shop Vam omogućava korištenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima kupovine.

Kompanija Zajel-Strijelac d.o.o. se nalazi na adresi Kurta Schorka 7, upisana je u sudski regitar općinskog suda u Sarajevu MBS 65-01-0798-18. Kompanija je PDV obaveznik. Cijene su izražene u KM i sadrže PDV. JIB: 4202577090005.

Opštim uslovima poslovanja uređuje se: naručivanje i dostava, plaćanje, povrat sredstava i zamjena artikala, cijene, povrati i reklamacije. Upotrebom web trgovine Zajel.ba korisnici prihvaćaju objavljene opće uvjete poslovanja.

Naručivanje i dostava

Na web shopu zajel.ba možete kupiti proizvode koji su predstavljeni na našoj stranici.

Nakon narudžbe kupac ce dobiti elektronsku obavijest putem e-maila da je narudžba zaprimljena.

U slučaju da naručenog artikla nema na zalihi ili da narudžbu nije moguće provesti radi drugih razloga, korisnik će biti obavješten putem elektronske pošte ili telefonskim putem u najkraćem mogućem roku i u skladu sa poslovnim procedurama.

Trošak poštarine je besplatan za sve narudžbe u vrijednosti iznad 150,00 KM.
Za narudžbe u vrijednosti od 150,00 KM i niže, trošak poštarine je 9,00 KM i biće iskazan na računu.

Rok dostave za proizvode kupljene na web shopu je 24-48h. Rok počinje kada narudžbu potvrdi tim web trgovine ili prvog radnog dana nakon podnošenja narudžbe. Subotom i nedjeljom nema isporuke.

Cijena i plaćanje

Kupac na raspolaganju ima sljedeće opcije za plaćanje:

  • Gotovinsko plaćanje (Plaća se artikal pri preuzimanju)
  • Kartično plaćanje (Online plaćanje)

Cijene robe utvrđuje društvo Zajel-Strijelac d.o.o. u skladu sa Pravilnikom o formiranju cijena i cijena je jedinstvena za sve potrošače. Sve cijene su izražene u konvertibilnim markama sa uključenim PDV-om. Pri kupnji važe cijene u trenutku narudžbe. 

Reklamacije

U slučaju nedostatka na proizvodu kupac je dužan obavjestiti prodavca o eventualnom nedostatku najkasnije 7 dana od primitka proizvoda. Obavijest se šalje pismenim putem info@zajel.ba ili saopštava telefonskim pozivom na 061/816-817.

Prodavac će u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i prodaje na osnovu ugovora na daljinu u roku od 7 dana, pregledati artikal i ukoliko se ustanovi da je nedostatak nastao u proizvodnji, isti zamjeniti sa novim artiklom i poslati kupcu o svom trošku.

Ukoliko kupac ima bilo kakav prigovor u skladu sa Zakona o zaštiti potrošača molimo da nas obavijesti pismenim putem na elektronsku adresu: info@zajel.ba.

Pri povratu robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i neupotrebljavanom stanju te originalnom i neoštećenom pakavanju, pri čemu se obavezno mora priložiti i originalni fiskalni račun.

Za sve eventualne sporove nadležan je sud u Sarajevu.

Zamjene i povrati

Proizvod se može vratiti ili zamjeniti uz popunjen obrazac, a najkasnije 15 dana od dana preuzimanja robe. Kupac je u obavezi da robu vrati bez oštećenja i vidljivih znakova korištenja, dakle u originalnom stanju kako je proizvod i zaprimio. U suprotnom prodavac nije u obavezi da prihvati povrat i izvrši zamjenu. Kupac je u obavezi uz proizvod vratiti i fiskalni račun ukoliko je u pitanju povrat.

Nakon ispunjenog Obrasca za zamjenu/povrat, prodavac šalje novi proizvod kako je naznačeno u Obrascu ili vraća novac brzom poštom ako je u pitanju povrat.

Sve zamjene i povrati se rješavaju od strane prodavca u roku od 24-48 sati. U koliko neki od porizvoda nije dostupan na stanju u skladištu, kupac ce biti obaviješten od strane našeg korisničkog servisa isti dan.

Kupac vraća proizvod koji mjenja ili vraća, tek nakon što kurir brze pošte dostavi novi proizvod ili novac.

Troškove dostave u slučaju zamjene veličine istog modela snosi prodavac. Troškove dostave u slučaju povrata robe ili zamjene za drugi model snosi kupac, u iznosu od 9,00 KM.

Sve dodatne informacije vezano za zamjene i povrate možete dobiti na kontakt telefon 061/816-817 ili na info@zajel.ba.